2015. június 29., hétfő

Gesztenyés tofu avokádókrémmel

Story: A boltban limeot keresve egyszerűen eszembe jutott ez a recept. Ennyi. :-)

Hozzávalók:

Nem gyenge kihívás számomra a mennyiségeket leírni, mivel sosem szoktam méricskélni. Most lemértem mindent, de elképzelhető, hogy a 3. recept körül már el fogom hagyni, és csak ilyesmik lesznek: "amennyit felvesz", "érzéssel"....

Szóval a hozzávalók:
- 100 g gesztenye
- 200 g rizs (ez úgy lett lemérve, hogy 2-3 napig a kutyus vacsijába is rakunk, szóval magához a recepthez sztem elég 50 g)
- 1 hagyma
- 1 lime
- 2 avokádó
- 300 g tofu
- sali a dekorációhoz
- himalájai só, tarkabors, szerecsendió



Elkészítés:
Kb 2 kanál kókuszolajon megpirítottam a felvágott hagymát, ehhez hozzáadtam a fűszereket, majd a tofut + a gesztenyét.

Közben megfőztem a rizst.

Az avokádót villával összetörtem, szórtam rá kis sót+borsot, majd facsartam rá kis limeot és összekevertem az egészet. A tálalásnál erre raktam a gesztenyés ragut. A rizst meg a salira.



Amúgy nekem annyira nem jön be a "minimál stílus" tálalásnál,  mondjuk képen szépen mutat, de azért becsatolom, hogy mennyi lett végül: (a kedves szomszéd/rokonok is kaptak kóstolót, és még holnap ebédre is jut nekem)

Ezt most le is pacsiztam magammal, és jöhet a jól megérdemelt jóga. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése