2015. július 1., szerda

Tofus lecsó

Hozzávalók:

- 150 g rizs
- 3 dl paradicsomlé (mamától beszerezve, nálam sztem csak évtizedek múlva fog beérni ez a befőzős-elrakós móka)
- 2 paradicsom
- 2 paprika
- 2 dl víz
- 150 g szójagranulátum
- kókuszolaj
- himalájai só, tarkabors, csili,

Elkészítés:


A szójagranulátumot megszórtam sóval, borssal, csilivel, majd kb 300 ml forró vízzel leöntöttem és hagytam állni kb 15 percig. Most próbáltam ki ezt először, hát.....kicsit fura látvány volt, ahogy ázott, de gondoltam egy esélyt azért adok neki. :-)


 Kevés kókuszolajon elkezdtem pirítani a lecsöpögtetett, kinyomkodott szóját, majd hozzáadtam a felkockázott paradicsomokat és paprikákat. + a sűrített paradicsomlevet


Ekkor még konkrétan semmi íze sem volt, így toltam még be csilit+bazsalikomot+sót+borsot :-)


10 perc után már komolyan úgy nézett ki, mint egy bolognai ragu, de azért is kitartok a lecsó név mellett. Igazából még melegszendvics feltétnek is el tudnám képzelni, ha elforralnánk jobban a levét.
Közben nézelődtem ki a konyhaablakon, olyan sok izgalmas dolog nem történt. 4 ember haladt el a házunk előtt, utána vettem le a tűzről. Addigra a rizs is pont megfőtt.

Tádámmm
Ilyen lett:


Szerintem mennyeien finom lett. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése