2015. július 5., vasárnap

Rakott cukkini mogyorós krumplival és répával

Hozzávalók:
A rakott cukkinihez:
- 1 bögre rizs
- fekete himalájai só (Nagyon érdekes találmánya ez a természetnek, ugyanis tojás íze van. Az Astoria és a Kálvin tér között van egy biobolt, ott vettem, kb 400 Ft volt 0,5 kg)
- 5 db cukkini
- 2 db gomba
- ízlés szerint egyéb fűszerek


Két kiskanállal raktam a sóból a vízbe, amiben főtt a rizs.
Felszeleteltem a cukkinit, gombát, majd rétegezve egy jénaiba raktam. Pici olajat tettem az aljára, rá a cukkini, majd a rizs+gomba, végül ismét cukkini. A cukkinit zöldfűszerekkel szórtam meg, a rizsre pedig raktam még egy kis fekete himalájai sót.





 Pici vizet öntöttem az aljára, letakartam fóliával, majd előmelegített sütőben megsütöttem. Időben nem tudom mennyi volt, de egyszer biztos, hogy végighallgattam a London Grammar albumot. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=DcGoWHrcDKc

A köret:
Hozzávalók:
- 2 db répa
- 12 db krumpli (egyszerűbb volt megszámolni, mint előkeresni a mérleget :-D)
- sótlan pörkölt földimogyoró (aminek kb a felét megettem krumplipucolás közben...)
- só, bors, ízlés szerint egyéb fűszerek
Szerecsendiót akartam rakni bele, csak elfelejtettem..sebaj, majd legközelebb. :-)



A krumplit és a répát vízzel megpároltam, majd hozzáadtam a mogyorót.



Gondoltam megpirítom, de amikor elkezdtem megkeverni szétesett a krumpli, így hagytam, hogy csak az alja piruljon meg, felül meg puha maradt.
Tálalásnál természetesen ilyen szépen ki tudtam venni a cukkinit a jénaiból. Ja, nem. :-D 
Kanállal kimertem, aztán a fotó kedvéért szépen összeraktam újra. Pontosan úgy, ahogy néha a saját életünkkel is tesszük. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése